6 Dislike3

 Шлях творчості є чарівним шляхом,
адже він перетворює нас

Школа. Таке просте слово, але скільки емоцій, асоціацій, переживань, радості це слово викликає в кожного з нас. Школа – це слово, котре назавжди закарбовується у нашому серці та в душі. Цей відрізок життя ніколи не зітреться в нашій пам’яті. Наша спеціалізована загальноосвітня школа №3 м. Світловодська – школа, яка зібрала таку кількість різноманітних характерів зовсім не схожих один на одного, котра виховує багато поколінь творчих, обдарованих, освічених і таких різних дітей.
Протягом останніх років педагогічний колектив школи працює над реалізацією проблеми «Розвиток і саморозвиток творчої особистості в умовах модернізації освітніх навчальних та виховних інноваційних технологій». Невід’ємною частиною реалізації концепції і програми розвитку школи є створення системи роботи з обдарованими дітьми. Обдарованість – поняття багатозначне. Для нашої школи кожна обдарована дитина унікальна. Робота з такими учнями досить проблематична.
Ряд вчених вважають, що обдарованість являє собою гармонійну єдність інтелекту, творчості і працьовитості особистості. Якщо дорослі спільними зусиллями зможуть розвинути інтелект і творчі здібності дитини, прищепити любов до розумової праці, то очевидно, що в результаті особистість учня зміниться в позитивному аспекті, вияв обдарованості стане яскравішим. Тому в нашій школі й проводиться щорічне свято вшанування призерів і переможців предметних олімпіад і позашкільних конкурсів «Зоряний Олімп».
Активну позицію займає школа в розробці регіональної державної соціальної політики в інтересах дітей. Саме в закладі освіти відбувається формування ціннісних установок, що забезпечують адаптацію учнів до нового середовища, мобільність в умовах, що змінюються і відповідальність за соціальні дії. Процес становлення громадян реалізується через високий ступінь залучення до різних соціальних проектів. У зв’язку з чим у закладі було створено Раду лідерів, яка у своїй діяльності керується Положенням про учнівське самоврядування.
Рада лідерів організовує облік відвідування занять учнями,
допомагає вчителям в обладнанні навчальних кабінетів, формує та
організовує роботу активу з числа учнів, щочетверга на оперативних нарах вирішує загальношкільні питання, бере активну участь в організації позакласних заходів.
Наші діти мають свої думки про школу сьогодення, що є ще одним
доказом того, що вони небайдуже ставляться до школи і свого навчання в ній:
« … на сьогодні СЗШ №3 вважається однією з найкращих шкіл міста. У ній вивчаються як точні так і гуманітарні науки. Особливістю нашої школи є поглиблене вивчення іноземних мов. Саме поглиблене вивчення іноземної мови дало мені змогу взяти участь у програмі « FLEX» і рік навчатися у США» (Випускниця 2014-2015н.р. Зінченко А. отримала 200 балів на ЗНО з математики)
Десять загальноосвітніх навчальних закладів Кіровоградської області у рейтингу за результатами ЗНО з української мови і літератури серед 7264 навчальних закладів України:
593 місце - Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 Світловодської міської ради
« Наша школа є не лише освітнім, але й творчим центром. Учні нашої школи є чотирнадцятиразовими міськими переможцями , постійні призери зональних,а в 2015 році ще й переможці обласного фестивалю серед команд ДЮП» ( Капітан команди ДЮП «Звичайні люди» Герман Д.)

«..проблема, яку вирішували протягом 2011-2012 н.р. учні, вчителі , батьки СЗШ №3 м.Світловодська Кіровоградської області, була не дитячою —це порятунок ( у прямому значенні цього слова) учениці 9-А класу Руденко Маші . У дівчинки мієлодиспластичний синдром, гіпоцелюлярний варіант (лейкоз), їй була потрібна пересадка кісткового мозку, ізраїльські лікарі погодилися, але зрозуміло не за «спасибі». «Рак—це не вирок, а як керівництво до дій,»--ці слова стали девізом нашої дружної шкільної родини. Інформація про Машу на сайті Інтернет видання «Світловодськ» Топ №1 ( за два дні сторінку переглянули більше 9000 відвідувачів), тележурналісти каналу СТБ зняли декілька сюжетів про дівчинку.Сукупно вдалося зібрати 370 тис.грн. …Зараз Маша –студентка (Класний керівник Чумак О.В.)
Ці сторінки — літописи досліджень,
Моменти спроб, удач і перемог,
Які даються через велич прагнень,
Напруги, праці, хвилювань, тривог.
В цих записах — безкомпромісні, юні,
Поривчасті, як весняні вітри
Талановиті рицарі й красуні--
Найкращі діти школи №3 !
(Вчитель зарубіжної літератури Кравчук О.В.)
Виходячи із вищевикладеного, можна з впевненістю сказати, що педагогічний колектив школи успішно працює над розв’язанням головних завдань, які стоять перед сучасною школою :
 виховання морально і фізично здорового покоління, утвердження в свідомості учнів необхідної гармонії;
 розвиток гуманітарних, позитивних нахилів, здібностей і обдарованості творчого мислення, потреби і вміння самовдосконалюватися, атмосфери творчого пошуку, оригінальних нестандартних рішень педагогічних проблем;
 перетворення окремих дій експериментальної роботи педагогів в інноваційний досвід.

                                                                   Директор  СЗШ №3   І.Яблуновська