0 Dislike0

СТВОРЕННЯ СИТУАЦІЇ УСПІХУ

ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ

проведеного в 1 класі

Вчитель Денчик О.О.

 

Тема: Моя родина

Мета: формувати знання учнів за темою уроку, ввести нові лексичні одиниці та тренувати їх вживання у мовленні, розвивати інтерес учнів до предмету та індивідуально-психологічні особливості учнів, які впливають на успішність оволодіння іншомовною мовленнєвою діяльністю, розвивати навички графічного письма, розвивати фонематичний слух, виховувати увагу та старанність при виконанні завдань уроку.

Обладнання уроку: картинки родини, фотографії учнівських сімей, картки зі звуками, буквами, телефон, iPad, ноутбук, навушники

Хід уроку

Teacher: Good morning, children!

Pupils: Good morning, teacher!

            Good morning, good morning

            Good morning to you!

            Good morning, good morning,

            I am glad to see you!

T.: I am glad to see you too, sit down, please.

            How are you today?

P1 : I am Ok today. (Ланцюжок Р1-Р2…)

Пісня: Hello, How are you?

T.: Are you ready, are you ready, are you ready to begin?

PP: Yes, We are!

T.: Show me your daybook!

P1: This is a daybook. Show me your pencil!

P2: this is a pencil. Show me your bag!….

Режим Р1-Р2-Р3…

Мовленнєва зарядка [ q  ]- three [   ]- this, [ b ]- book, [ d ]- desk

T. Сьогодні на уроці ми повторимо те, що вже вивчили, розповімо нашим гостям все про себе та ваші родини, і як завжди- поспваємо та пограємось. Арозпочнемо ми із цієї картинки, що зображує родину. Що б розповів цей малбюк про своїх рідних, якби умів говорити. Вівбинапевносказав: I have a mother. …

PP- I have a father. I have a sister. I have an aunt. …

T. А ще ми знаємо вірш про родину, давайте пригадаємо його разом.

              I have mother, I have father

               I have sister, I have brother.

               Father, mother, sister, brother

               Hand in hand with one another. (PP)

І разом заспіваємо пісню про веселу родину Бобрів. (Busy Beavers- This is My Family )

( THIS IS MY FAMILY – SONG

I’ve got a mother and a father, a sister and a brother, grandma and grandpa and we all love each other. This is my, this is my, this is my family.

I’ve got a mother and a father, and two (2) brothers, grandma and grandpa and we all love each other. This is my, this is my, this is my family

I’ve got an uncle named Jimmy and an aunt named Jane and a cousin named Jenny who flies a plane

I’ve got a mother and a father, a sister and a brother, grandma and grandpa and we all love each other. This is my, this is my, this is my family

I’ve got an uncle named Ray and an aunt named Pat and a grandma named Ruby, who’s got twelve (12) cats.

This is my, this is my, this is my family. This is my, this is my, this is my family. This is my, this is my, this is my family. This is my, this is my, this is my family)

Т. А ось тепер розкажіть мені про ваші родини- Хто живе разом з вами у родині?

P1 I have a mother.

T. What is her name?

P1. Her name is…

P2 I have a father.

T. What is his name?

P2 His name is… (Q_A activity)

T. A ще ми вивчили назви деяких професій-тож давайте згадаємо їх разом і додамо у нашу розповідь про наших рідних.

Хороваробота (a doctor, a teacher, a driver, a secretary, a pilot, an engineer, a worker, a farmer, a businessman, a policeman). He is a doctor. She is a teacher. (малюнкизпрофесіяминадошці).

І ось нарешті ми вже готові розповісти про ваших рідних все. We have pictures on the blackboard – come to the blackboard and tell me about your relatives. (Окремі учні-індивідуальна робота біля дошки)

Т. Ви вже мабуть втомилися- давайте зробимо зарядку- і знов мені знадобиться ваша допомога, бо я вже не памятаю зарядки.

Р1.       Hands up, hands down,

            Hands on hips, sit down.

            Stand up, stand straight

            Hands to the sides,

            Bend left, bend right, Stand straight

            1,2,3 hop.1,2,3 stop.(2 times)  

І оскільки зараз ми будемо ще й писати, то треба зробити зарядку для шиї, щоб легше нею було крутити ідумати.

            This is a window, this is a door,

            This is a ceiling, this is a floor.

            Look at the window, look at the door,

            Look at the ceiling, look at the floor.

Т. А як ви гадаєте, чи буду Королеві Великобританії цікаво дізнатися про ваші родини? А давайте спробуємо про це дізнатися-давайте їй зателефонуємо, вона саме має вільну хвилинку після сніданку. Але не забудьте розказати їй про себе теж.

(Good morning. My name is… My surname is… I am a boy/girl. I am 6. I am a pupil. I go to school #3. I live in Svitlovodsk. I live in Ukraine. I have a mother. Her name is… She is a doctor. I have a father. His name is… He is a driver. I have a cousin. Her name is… She is a …etc. )

(Опитатидекількохучнів- Skype conference with the Queen)

Т. Наші гості напевно здивовані тим, скільки всього ви вже вивчили та знаєте. Але це ще не все-давайте повторимо літери англійського алфавіту, які ми встигли вивчити. Але вам доведеться уважно подивитися мультфільм, щоб побачити та запам’ятати знайомі літери. (Phonics Song-2)

(Робота на дошці-письмовізавдання)

Підведення підсумків.

Т. Ми багато чого встигли сьогодні на уроці, і навіть поспілкувалися з королевою Великобританії. Сподіваюся, що до наступного уроку ви не забудете,що ми робили на уроці, а попрощатися з нашими гостями я пропоную ще однією пісенькою.

Good- bye Song. (Good-bye, see you again. Hope to see you soon)

T. Now the lesson is over. Stand up, please. Good bye, children.

PP. Good bye, teacher. 

Додати коментар

Захисний код
Оновити